14 Temmuz 2014 Pazartesi

All we need is Shopping! | Temmuz Alışverişi

Merhaba! Bu gün size indirimden nasıl faydalanıp şimdi sefilleri oynadığımı anlatacağım. Alışverişimi Mango, Zara, Mavi, Bershka, Pull&Bear, Watsons, Gratis'ten yaptım. Önce Mango'dan başlayayım.

MANGO
Mango'da muhteşem bir indirim vardı. Ben siyah bir tulum almak istiyordum-kuzenimin sünnet yemeğinde giyicem yoksa benim neyime tulum- Neyse girer girmez bir tane buldum. 119,90'dan 69.90'a düşmüştü. Tulum tam ayarında saten görünümlü bi kumaşı var adı nedir bilmiyorum. Kumaşı ne çok ince ne çok kalın transparanlığı yok. Bende daha ne olsun dedim attım sepete.
Sonra baktım ki indirimde güzel tshirtler var o kargaşa bu Voyage yazan tshirtü buldum. Aslında biraz croptop tarzında ama tam sınırda kalıyor göbiş açılmıyor. Bununda fiyatı 24.90'a düşmüştü.
Bunları sepete atıp Jean kısmına geçtim. Bu kot kumaşında kolsuz bluzu buldum. Soluk renklere bayılırım zaten fiyatı da 49.90'a düşmüştü attım sepete.
Daha fazla bi'şey bulamayıp kasa sırasına girmiştim ki ne göreyim! Orda beni al diye bağıran pembe bir cüzdan var hemde fiyatı 26.90'a düşmüş tabiki dayanamadım ve bunu da ekledim. Mangodan elimde kocaman bir poşetle çıkıp Zara'ya gittim.

ZARA
Zara tamamen indirimden sömürülmüştü. Bende parfümlere bakayım dedim. İçim bayılana kadar bütün parfümleri kokladım. Önceden de kullandığım Zara White'ı alıp cıktım. Fiyatı 22-23 tl civarındaydı. Zara'nın parfümlerini seviyorum çünkü fiyatları çok uygun. Doldurma parfüm almaktansa Zara'yı tercih ediyorum. Kalıcılığı hakkında 10 üzerinden 3 bile veremem ama :(

PULL&BEAR
Pull and Bear'a indirimin ilk günlerinde gitmezseniz genelde bi'şey bulmak mümkün olmuyor. En azından Eskişehir'de böyle. Bende mağazayı aradım, taradım sadece tek bir tshirt bulabildm. Yale tshirt'ünü görünce hiç tshirt görmemiş gibi yapıştım. Tam bir GG ve Blair Waldorf hayranı olduğumdan almasam kendimi ayıplardım. Fiyatı da 29.90'a düşmüştü.

MAVİ
Mavi'ye de indirimin son günlerinde gittiğim için sömürülmüştü. Mağazayı gözlerimle tararken bu Kum rengi kısa jeani buldum. Rengi duruşu falan çok tatlı olunca dayanamadım aldım. Fiyatı 89 tl'ye düşmüştü.
Pantolon almışken üstüne bir şey almazsam olmaz diyerek gömleklerin olduğu reyona koştum ve üstüne bu lacivert gömleği aldım. Bunun fiyatı da 49tl'ye düşmüştü. Tam yazın efil efil giymelik.

BERSHKA
Bershka da her indirim sezonunda olduğu gibi yine bir şey bulamadım ve indirimden nasibini almayan aksesuarlara yöneldim. Bu sene mesaj içerikli clutchlar çantalar çok moda olduğu için bende böyle bir makyaj/el çantası arıyordum. Aradığımı Bershka'da buldum. Bayılarak aldım bu çantayı. Fiyatı 19.90dı.

WATSONS


Watsons alışverişimde bu sefer "cidden" ihtiyacım olan şeyleri aldım.
-İlk olarak ballı saç maskesini hep bloggerlarda görüyordum. Fiyatını 9,50 tl görünce ne kaybederim diye aldım zaten saç kremimde bitmişti. Kesinlikle çok memnun kaldım bunun hakkında detaylı bir yazı yazacağım zaten.

-Ayak kremlerinin olduğu reyonda yere çömmüş ayaklarımı soğutucak bişey ararken Cooling Foot Cream'i gördüm. Benim yaz kış ayaklarım yandığından dolayı hemen atladım kreme. Önceden de böyle bir krem almıştım ama o ayaklarımı aşırı derecede kurutmuştu. Ama watsons'un bu kremiyle resmen aşk yaşıyoruz. Hem soğutup ferahlatıyor hemde yumuşacık yapıyor ayakları. Fiyatı 6 tl olması lazım kesinlikle alın bir şey kaybetmezsiniz.

-Sanırım bu alışverişte aldığım tek gereksiz şey cep mendilleriydi. Ambalajlarının yenilendiğini görünce dayanamadım aldım.
Rimmel'in 60 seconds oje serisini merak ediyordum ama daha denememiştim. Şansıma indirimdeydiler bende "mary mary quite contrary" isimli-ismi de pek değişikmiş- lila-gri tonları arasındaki ojeyi aldım.

-Maybelline standında rujlara bakarken birden gözüme bu likit eyeliner çarptı. Fiyatı 13 tl civarına düşmüştü bende denemek için aldım ama aşırı sevdim. Benim için en önemli şey sürüm kolaylığıdır bu konuda tam not aldı.

-Tam kasada ödeme yaparken Superdrug Asetonsuz Oje çıkarıcıyı gördüm. Aslında hep watsonsun oje çıkarıcılarını kullanırım ama o an denemekten zarar gelmez diye düşünüp aldım. Daha denemedim ama büyük ihtimalle beğenmeyeceğim.

GRATIS
Gratis'e öylesine girmiştim aslında Wasa falan alırım diye düşünüyodum ama The Balm standında rujların fiyatını 17.75 görünce dayanamadım ve mai billsbepaid rengini aldım. Ve bu ruja aşık oldum o kadar güzel bir rengi yapısı ve sürümü var ki. Bunun hakkında daha detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum Ama şunu söyleyebilirim nude ruj arayanlar hiç vakit kaybetmeden alsınlar. Bu arada bu fotoğraftaki renge aldanmayın çok daha açık ve tatlı bir rengi var.



Siz indirimlerden nasıl yararlandınız? Neler bulabildiniz? Yorumlarınızı bekliyorum!

6 yorum:

  1. Ooo ayın geri kalanı aç gezicen sen de benim gibi :D Şaka bi yana aldıklarına bayıldımm, ozellikle tulum ve koyu krem renkli pant! Gidip aynilarini alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tulum mü kem mel! Şimdi altına bir stiletto ariyorum :D
      Daha güzelleri senin olsun :* Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ne güzel şeyler almışsın güle güle kullan... ben de çok mutlu oldum hemşeri olmamıza:))))
    buarada takipteyim demişsin ama hangi profille takiptesin göremedim cnm ipek's notes'u listemde. Belirtirsen sevinirim:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram ve google friend connect melis hanim :) Teşekkür ederim ayrıca.:)

      Sil
  3. Merhaba İpek Hanım:) bir hemşehri daha Katıldı anlaşılan aramıza çok güzel Şeyler almışsınız. Güle güle kullanın:). Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle Sevgiler.

    YanıtlaSil