5 Temmuz 2014 Cumartesi

Favori Güneş Kremim | Avéne Cleanance Solaire SPF 30

Bir süredir kullandığım ve yüzümde cidden mucizevi bir etki yaratan Avéne Cleanance Solaire SPF 30 kremi herkes duysun faydalansın istiyorum!
Akneli ve T bölgesi yağlı olan bir cilde sahip olduğum için yazin gelmesiyle birlikte beni de bir ya yüzümde leke kalırsa korkusu sarardı. bu yaz önlemimi erken aldım ta nisan ayından bir cilt doktoru yardımıyla güneş kremi edindim.
Güneş kremi seçerken SPF( sun protection factor) yanısıra UVA ışınlarına karşı da koruması olup olmadıgına dıkkat etmekte çok onemlı. Çünkü SPF koruması sadece UVB ışınları yani cildin üst katmanlarına etki eden ışınlara karşı koruma sağlayabiliyor. ama asıl onemli olan ve kotu sonucları uzun vadede belli olan UVA ışınlarının cildimize verdiği zararlar. UVA ışınları derinin daha alt tabakalarına etki ederek deride yaşlanmayı hızlandırıyor.
Gelelim benim bu yazın favorisi olan güneş kremime. Avéne Cleanance Solaire çok ince, hafif bir yapıya sahip. Fondoten pudra kullanan biri değilim ama denemelerime gore ince yapısı sayesinde kolayca emiliyor yuzde beyaz bir tabaka oluşturmuyor bu sayede fondoten veya pudra kullananlar için de herhangi bir sıkıntı yaratıcak durum oluşturmuyor. İçerdiği termal su sayesinde yatıştırıcı bir etkisi var. Yaz kış kurtulamadığım hatta stresli donemlerimde daha da artan yuzumdeki pütürcük şeklindeki akneler üzerinde bile etkisini gosterdi. Aşırı sebum salgısını glyceryl laurate ile düzenlerken matlaştırıcı pudra içeriğiyle de parlamayı gün içinde bir nebze önlüyor. Pompalı kapağı sayesinde rahatça uygulanabiliyor. Doz ayarı yapmakta hic zorlanmıyorum, tüm yüzüme yaklaşık 4-5 damla uygulamam yeterlı oluyor. Bundan once kullandıgım gunes kremlerinde karşlaştığım ve hiç hoşlanmadıgım bir durum olan ağır rahatsız edici bir kokusu olmaması da gözümde bir tık daha üste çıkmasına neden oldu. Bu arada fiyatı 68 tl.

3 yorum:

  1. Akne ve t bölgesi yagli bir cilt benimde problemim bununla ilgili yazını dört gözle bekliyorum.Bu benim okuduğum ilk blog cok ta guzel olmus yolun acik olsun InsaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bir sonraki yazımı akne ve t bölgesinde yağlanma yaşayanlar için çok uygun bir nemlendirici hakkında yazıcam, takipte kalın :)

      Sil
  2. Merhaba ben kullanalı 1 aya yakın oluyor
    Yüzümde minnak minnak sivilce çıkmaya başladı :(
    Aknetrent kullanmıştım bir sene sivilcelerimden kurtulmuştum önceki kullandığım güneş kremi avene emulsiun spf 50 idi.
    Şimdi ipekciğimin yani doktorunun sayesinde bunu aldım diğerini de ipekcigim vermişti ama bu sefer de bunu kullanalım dedik almıştım.
    Ama bu da minnak minnak sivilce yaptı neden acaba güneş kreminden mıdır ihtimal var mıdır ???

    YanıtlaSil