20 Temmuz 2014 Pazar

I'm Sudocremin' !

Yine gece yarılarına kalan bir yazıdan merhaba! Bugünün konusu Sudocrem.
Yazının başlığına takılmayın sadece böyle eğlenceli başlıkları sevdiğimden :) Daha fazla uzatmıyorum. Gelelim Sudocreme. Bu ürünü bir çok bloggerda görmüştüm ama önyargılıydım. Teyzemdeçok memnun kaldığını söyleyince bana eczane yolları gözüktü. En küçük boyunu (60g), ki en küçük boy bile 1 yıl boyunca dayanır, 13,5 Tl'ye aldım. Ürünün üzerinde cildin koruma kapasitesini destekler, cildi korur ve sakinleştirir yazıyor. Vaat ettiklerini de oldukça iyi gerçekleştiriyor. Ayrıca her cilt tipine uygun bir ürün.
Ben ürünü gece yüzümü tonikle temizledikten sonra ince bir tabaka halinde tüm yüzüme uyguladım. Gece uygulamamın sebebi krem aşırı yoğun, kalın yapılı ve uygulandıktan sonra 30 dk falan ciltte beyaz bir görüntü oluşturuyor. Gündüz ise makyajınızın altına baz olarak uygulayabilirsiniz. Çünkü krem pudra bitişli ve çok tutucu bir yapısı var.
Ben ürünü yaklaşık bir haftadır her gece uyguladım ve aldığım sonuca ben bile inanamıyorum. Alnımdan yaz kış geçmeyen pütürcük şeklindeki akneleri kesinlikle yok etti, çenemin özellikle alt kısımlarında aynı şekilde oluşan pütürcükleri de oldukça geçirdi ve yine bu bölgedeki sivilce izlerinin görünümünü azalttı. Ayrıca cildimi çok dengeli nemlendirdi. T bölgemde asla vıcık vıcık bir his oluşmadı. Beklediğimin ve fiyatının çok üstünde bir performansı var. Hiçbir şey kaybetmezsiniz, hadi çabuk en yakın eczaneye! :*

8 yorum:

  1. Başka bir kozmetik bloğunda daha okumuştum İpek Hanım; bu çok güzel bir ikinci vurgu oldu, denenmeye değer o halde;) Bence çok faydalı bir yayın olmuş, insanlar çok çok beğendikleri ürünleri paylaşmalılar ipucu oluyor gerçekten;) Sevgiler.
    Handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, deneyin yorumlarınızı bekliyorum umarım faydalı olur :) :*

      Sil
  2. Hay Allah iki çocuk sahibi bir anne olarak hiç görmemiştim bu kremi, nasıl kaçırdım hayret :)
    Sayende birşey daha öğrendim denemek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim faydalı olduğuna bu krem her derde deva ya, sinek ısırığına bile iyi geldi. Hemen deneyin :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Ürünü şu an acayip merak ettim çünkü son iki aydır yüzümdeki sivilceler artık iz bırakmaya başladı:( En kısa sürede alıp deneyeceğim.☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dene, bir çok sivilce jelinden daha iyi :)

      Sil
  4. www.lakozmetik.com Toptan Kuaför Malzemeleri ve Berber Ürünleri konusunda Türkiyenin yeni adresi...

    YanıtlaSil